kongemor

torsdag den 21. april 2011

Sy-gaver-venner-vin-hjemmelavet lamme rullepølse.

Jeg er i fuld gang ved symaskinen, hvad der kommer ud af det viser jeg lidt af imorgen, ellers kommer jeg måske til at afsløre en overraskelse, og så har jeg ikke sagt for meget tror jeg.
I går fik vi besøg af vores søde venner, Ida og Matias. Det startede egentlig som min veninde, men vores mænder er vist også venner nu, ja faktisk er vi vist bare allesammen venner. Vi spiste og drak til den store guldmedalje. Der blev fortalt historier om ildelugtende prutter nogen i selskabet havde slået, og hvorledes modellers ben gøres tyndere og længere ved hjælp af fotoshop, alt sammen noget der fik mig til at føle mig herligt tilpas. Det hele var herligt, og lige nu sidder jeg og fordøjer det sammen med en rullepølsemad. Rullepølsen er af lam og med ramsløg hentet i skoven, det er kongeguf og Matias har sgu selv lavet den, hva si'r I så?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar