kongemor

onsdag den 7. marts 2012

T+J= 4 år

Så længe har jeg kendt min mand. Ja det er lidt vildt. Tænk engang FIRE ÅR, det er altså lang tid. Jeg synes det føles som et par måneder.
Nå ja det er da også lidt vildt, at jeg på fire år har skudt to unger ud og fået en indgraveret ring på fingeren. Men lad os ikke dvæle ved detaljerne.
Jeg synes det skulle fejres, så jeg har bestilt en meget spontan kærlighedstur til Berlin (inkl. børnepasning), lige om nogle dage kører toget, og så står den på håndholdning, kysning og andet i den dur.
Jamen...så spørger du måske om vi har tid? om vi har råd? om vi tager afsted alligevel ?
Svaret er: nej egentlig ikke da jeg er midt i at skrive bachelor. Nej vi er rimelig meget på skideren rent økonomisk, denne uge har budt på skattesmæk, en smadret Ipad og TV der er gået i stykker. JA.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med de fire år. For søren da hvor har i nået meget, imponerende :)
    Turen er da velfortjent!! Nyd det

    KH

    SvarSlet
  2. Ja det er gået hurtigt, derfor er en kærestetur ekstra tiltrængt en gang imellem. Tak, vi lover at nyde det:)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke! I har da ikke spildt tiden ;-)
    God tur til Berlin

    SvarSlet
  4. Stort tillykke. Og ligesom Anne, er jeg også imponeret over, hvad I har nået. Jeg synes, at HDD og jeg har været hurtige på de fem år, vi har kendt hinanden, og vi har endda 'kun' to børn og er ikke gift eller noget :-)
    SÅ dejligt med kærestetur. Og så til Berlin! Totalt misundelse herfra :-) Rigtig god tur!

    SvarSlet