kongemor

fredag den 4. maj 2012

Jordforbindelse.

Jamen i går satte jeg så lys i vinduet, I ved for at fejre Danmarks befrielse. Jeg googlede endda 4. maj for at være helt sikker, jeg er jo ikke historie lærer vel, og den var god nok. Den fik fuld skrue, hele 5 lys i samme vindue ud mod vejen. Jeg undrede mig over, at ingen andre af mine naboer havde lys i vinduet, og jeg dømte dem lidt. Jeg gik endda så vidt, at jeg tænkte, at det var trist, at historien åbenbart var ved at gå tabt. Jeg besluttede mig for, at jeg altid ville sætte lys i vinduet for at mindes Danmarks befrielse.
Nu er der så venner på FB, der skriver, at de sætter lys i vinduet. Den første opdatering jeg så fik mig til at tænke- hmmm du er da vist for sent på den min ven. Men må nok sande, at det er mig, der er fuldstændig galt afmarcheret.
Det er helt sikkert skoldkoppernes skyld. Og i dag her jeg ikke flere lys, jeg brændte dem alle i går.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar