kongemor

lørdag den 19. maj 2012

WARDROBE CHALLENGE- Dag 6.

Som jeg skrev tidligere, havde jeg planlagt at weekenden skulle være fyldt med farver. Men jeg har følt mig nødsaget til at droppe nogle af weeekendens farver, da det gik op for mig, at vi skal til svigermors fødselsdag i dag. Den farvestrålende og sofapassende overdel er skiftet ud med noget mere neutralt, og der er blevet smidt lidt smykker på.





Sort silkeskjorte fra H&M. Rødmønstrede cykelshort fra American Apparel. Sorte strømpebukser, graviditets da der er lavvande i strømpeskuffen. Sølvfarvede sneakers fra springcourt. Army (drikkedunks) taske, fra milli-genner i London, som så mange andre ting jeg har kært. Tasken har været brugt rigtig meget tidligere. Den er perfekt til festival'er, koncerter og gadefester, noget jeg åbenbart ikke har deltaget vildt meget i de seneste år. Sort-sølvgrå perlekæde, som jeg synes var meget fin, da jeg var 11 år. Min vielses ring har fået selskab af to gamle creol ringe. Jeg har ikke haft overskud til at tage neglelak på i dag. Solbriller fra Dyrberg/Kern. Forresten løb jeg tør for overtøj på dag 3, så siden da har jeg bare genbrugt.

Endnu engang HURRA, HURRA/ kongemor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar