kongemor

onsdag den 1. juni 2011

Travlhed i mit rige.

Som nogen måske har fanget, er der travlhed i mit rige. Det påvirker mig i sådan en grad, at når jeg om morgenen skal huske på og planlægge, hvad det nu er, denne dag byder på, ikke kan få  nerveenderne i hjernen til at frigive de rette signalstoffer, og logistikken på min provinsvej til at gå op. Jeg kan knap nok huske hvor kaffen står, og kaffe ville ellers gøre det hele lidt nemmere.
Det er de små ting, som at hente noget mælk eller vaske hår, der kommer til at virke enorme og de hyggelige aftaler, som at tage på cafetur eller besøge en ven,  der kan virke uoverskuelige.
Ofte ender det med, at jeg ringer til min mand, som siger noget i stil med: " bare tag tingene en efter en, start med morgenmaden(det er vigtigt), så i tøjet, når Ormen vågner fra sin lur giver du ham mad, bagefter går du ned og møder veninde x til frokost og så kan du hente Storebror på vej hjem, hvis du kan overskue det, det skal nok gå lille kongemor"(og han kalder mig selvfølgelig ikke kongemor, men mit andet SUPERHEMMELIGE kælenavn). Og det hele går rigtig godt endda, for jeg har travlt med gode ting, og travlheden gør mig heldigvis ikke ked af det, bare rigtig, rigtig forvirret.

2 kommentarer:

  1. Åh kender godt det med at hjernen ikke helt kan følge med resten af det flow livet kræver. Men NU, som i NU er der snart noget på vej, så du i hvert fald ikke behøver tænke over det der hårvask :-)

    SvarSlet
  2. kender det godt med at have alt for meget om ørerne og at hukommelsen og overblikket svigter. Har selv en periode i øjeblikket hvor der er lidt for travlt.
    Pas på dig selv og sørg for at være god ved dig selv og fokuser så på det der er vigtigt for dig og din familie

    SvarSlet