kongemor

mandag den 28. februar 2011

Kedsommelighed

Jeg er på barsel. Det kan være kedeligt. Dagens mest oprivende hændelse har, indtil videre, været, at jeg har været i bad, taget makeup på (ret nydeligt hvis jeg selv skal sige det) og pænt tøj på. Her taler vi altså ikke i Oscar-kategorien, men bare helt almindeligt ikke joggingtøj.

Meget af min tid går med at tænke på alt det, jeg gerne vil ordne. Og denne uges liste er ikke speciel kort. På den står bl.a. : 
-sy fastalavnskostume
-købe maling
-male stol
-lave aftale med banken(har lige aflyst en idag pga. det passede dårligt med ormens lur...doven?!?)
-sy en masse hyndecover, på bestilling.
-se MadMen
-drikke hvidvin
-gøre rent på badeværelset
-sætte vaskemaskinen i vater (tak Karina, for at fortælle hvorfor den vibrerer så meget)
-tage til træning
-lave fastalavnsris
-besøge min veninde til damefrokost
-planlægge noget kærestehygge
-gå til lægen med ormen, har allerede en tid-tjek
-tage i genbrugsen og se om jeg ikke kan finde en reol..eller andet godt
-tage i ikea og købe tæppe


Men lur mig om det ikke mest bliver sådan noget med hvidvin, madmen, veninde og lidt syning der bliver til noget. Og måske også lidt det der kæreste noget, har hørt det skulle være så dejligt.

Det kan lige tilføjes, at næste uges liste højst sandsynligt ser helt anderledes ud, for som I kan læse, er det ikke just atomfysik der optager mine tanker for tiden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar