kongemor

tirsdag den 1. marts 2011

Trist!

Idag har jeg været ude at shoppe. Namme nam ville de fleste kvindfolks reaktion være på det. Og det er også min umiddelbare reaktion.
Da jeg gik hjemad efter at have fyldt poserne, mærkede jeg følelsen af glæde, ro og varme sprede sig i kroppen. Den der helt specielle følelse man får efter at have tilfredstillet sin shoppelyst.

Men da jeg kom hjem og fik åbnet poserne, blev jeg egentlig lidt skuffet. For op af poserne kom en gryde, en pandekagepande (med en tilhørende træting til at fordele dej med, helt gratis(ifølge ekspedienten)-wuhu jeg kan ikke få armene ned af begejstring...), lasagnefade, sokker til Storebror, bodyer til Ormen, kød til frikadeller og en sølle øjenblyantspidser til mig.

Istedet for al det praktiske fis vil jeg i virkeligheden hellere have et par lækre sorte acne jeans som dem her:

Billede fra Acnestudios.com

eller en ny neglelak fra toplækre Tromborg.

Og som om mine kedelige indkøb ikke var nok, så var det oveni købet Ormen, der kun kan sidde i sin barnevogn og sige pruttelyde, jeg var ude og shoppe med. Og ikke en skøn veninde der kan sidde på en cafe og drikke cafelatte.

Nå men i aften skal jeg i Ikea, så må vi se, om jeg kan tage revanche. Men jeg tror ikke rigtig på det, for helt ærligt vil jeg mene, at acne kan "knocke out" Ikea anytime.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar