kongemor

fredag den 29. april 2011

MØG antenne!

Ihh jeg er bare så irriteret. Jeg ville jo gerne have set de kjoler og alt hurlumhejet, så er det bare ærgerligt man har en møg irriterende stueantenne der kun virker fra klokken ca. 18.07. Ja spørg mig ikke hvorfor, det er jo så mærkeligt, men kan godt afsløre at min barsel ikke er gået med at glo ligegyldigt tv dagen lang, det har den flinke antenne ligesom sat en stopper for-tak så!

Nu er det jo ikke fordi jeg er royalist vel, men har det lidt med sådan nogle royale bryllupper, som nogen har det med skihop 1 januar. Det er jo så afslappende: " her har vi hertuginde blabla, som følges med hofjægermesteren blabla, hun bærer en kjole designet af blabla i midnatsblå taft......." ja sådan er jeg altså.
Møg antenne!

I stedet har jeg kigget mine egne bryllupsbilleder igennem.
Odense Rådhus-Westminster Abbey
Forsamlingshus i Odense-Buckingham Palace
Potato-Potarto

5 kommentarer:

  1. Præcis. Jeg elsker også at kigge kjolerne, nogle gange kan man være helt i tvivl om de overhovedet har kigget sig i spejlet inden de er taget afsted. Jeg blev også snydt. Så kun 5 min i en butik med fladskærm.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Har set fraklip her i aften og hehe ja forstod f.eks. ikke det gevir fergies datter havde på ?!?

    SvarSlet
  3. Når jeg engang skal giftes skal alle have gevir på!

    SvarSlet
  4. Du er altså ikke gået glip af det helt store... Frede og Marys bryllup var meget bedre! :-)

    SvarSlet
  5. @ Karoline: jamen det kan jeg godt forstå, gevir er helt sikkert også det nye sort:)
    @ imangelafbedre: Hehe har ellers set et billede hvor Kate giver William et blowjob, det må da have været seværdigt?
    http://www.bt.dk/royale/se-det-fraekke-bryllupsbillede-der-gaar-verden-rundt

    SvarSlet