kongemor

tirsdag den 17. maj 2011

Jeg lever i min barselsbobbel....

...og derfor handler det hele mest om børn. Storebror har lagt bleen, og det er jo vildt flot. Når han er på potte sidder jeg som regel ude på badeværelsesgulvet, og holder ham med selskab. Jaaaa det er sååå hyggeligt.
Efter han har tisset, er han lynhurtig til at springe op og kaste sig om halsen på mig. Springeriet kommer sig af hans begejstring over, at han har tisset, og det er skam også værd at være begejstret for. 
Jeg er begejstret!
Begejstret for at halverer antallet af møller* der skiftes, begejstret for Storebrors stolthed.

Jeg er IKKE begejstret for, at han ikke kan nå at tørre sig inden springeriet, for jeg tror faktisk ret tit, at han drypper lidt tis på mig, og det er faktisk ikke så lækkert.
Det næste han skal lære, må være: Lær at dryp af eller tør dig, inden du giver din mor et knus.

*mølle betyder numse på fynsk. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg synes det er sødt eller bare meget mærkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar