kongemor

søndag den 29. maj 2011

Namme nam


























Ja lækre cup-agtige kager. Hjemmelavede kanel-gulerod muffins med frosting.
Det var så til min mors fødselsdag d.17, at jeg havde overskud til det.

I dag er jeg alene hjemme med drengene igen. Jeg er dødtræt og udkørt. Jeg har ondt i ryggen og bumser. Mens børnene sov til middag så jeg en fransk film uden undertekster, noget med en blond skønhed (Brigitte Bardot agtig) og en dværg, og jeg synes den var ganske udemærket, og jeg kan ikke fransk.
Det eneste guf, vi har i huset, er nogle gamle kammerjunker, men dem er jeg heldigvis ikke for fin til at spise.

5 kommentarer:

  1. Så måtte jeg jo lige på besøg hos min navnekollega! ;-)
    Divaen og jeg er enige om at du har set "Angelique - Marquise des anges"!

    Og så skal man i øvrigt ikke kimse af kammerjunker - selvom de er for gamle. De ville også være højt i kurs her i huset!

    God bedring med ryggen!

    SvarSlet
  2. Hahahaha, ej det lyder altså vildt godt, jeg ville så gerne komme og hænge ud med mine bumser - og jeg kan heller ikke fransk.

    SvarSlet
  3. @kongmor: hyggeligt du kigger forbi og I har helt ret mht. filmen. Nej kammerjunker er ikke at kimse af, og går ud fra at de ikke er en del af de franske supermarkeders udvalg, så faktisk er jeg et skarn sådan at brokke mig;-)
    @Karoline: Sikke en fest, dig, mig, bumser, en blond skønhed, kammerjunker og en dværg!

    SvarSlet
  4. Det lyder næsten som om vi også skal invitere David Lynch.

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig, der er kammerjunker nok til alle!

    SvarSlet