kongemor

søndag den 6. marts 2011

Storebror flyver fra reden

Storebror har proklameret, at han har mødt dronningen i sit liv, og at han ønsker at flytte hjemmefra.
Det er lidt tidligt, vil du måske mene, og her er jeg helt enig. Dog mener jeg, at det ville være forkert at forbyde ham det, da det jo ikke er hver dag, man flyver på sin store kærlighed.

Jeg er altså kommet frem til, at jeg nu kun kan håbe på, at hun ikke lader ham arbejde for hårdt, bede ham om at huske at ringe hjem til sin mor og så ellers ønske ham held og lykke.
Flyv forsigtigt min egen!



Heldigvis har jeg stadig min lille Mariehøne, aka. Ormen, tilbage.




God fastalavnssøndag til alle!

P.s. Det var disse kostumer, jeg arbejdede på i fredags, og vidste I forresten at der er ca.50 forskellige slags mariehøns i Danmark, og den mest almindelige er rød med 7 sorte prikker ( og ikke 5 som min lille høne). Læs mere om mariehøns her, hvor jeg har min viden fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar