kongemor

fredag den 4. marts 2011

Sum, sum, sum!

Idag har jeg været travl som en lille bi. Den ene af grundene til min travlhed vil jeg vise jer på søndag, uhhh spændende;)
Den anden grund var ren luksus. Jeg har idag brugt lidt over to timer i frisørstolen, og det var SÅÅÅÅÅ fedt.
Jeg fik lavet striber, klippet pandehår og så fik jeg lige lov til at male negle i ventetiden. Ja du hørte rigtigt, min frisørsalon er virkelig en dejlig oase, de er venlige og professionelle, og nu har de som et nyt tiltag fået en "neglebakke".
Ja, jeg ved godt det lyder ulækkert, men jeg siger jer, det var det ikke. På bakken fandt man engangsfile, vatpinde, vatrundeller, neglelakfjerner, DIOR håndcreme og det allerbedste 10 forskellige toplækre Chanel neglelakker. Uhh mums. Bakken stod til fri afbenyttelse, når man alligevel sad med farve i lokkerne og ventede, så jeg fik da lige lagt en brunlig nuance på fingerspidserne. Og skal hilse og sige, at det ellers ikke er noget, der tit er tid til i mit liv (to blebørn......), tak frisørsalon!

Det løftede lige den selvforkælelse, der normalt er knyttet til et frisørbesøg, med 10point.

Og så er jeg helt vild med min mand, og vil derfor gøre opmærksom på en skøn Sebastian sang, som jeg forbinder med ham, I kan høre sangen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar