kongemor

torsdag den 31. marts 2011

Træt med træt på.


Ja det var en vild dag igår. Så billedblog er vejen frem.

Efter festlighederne igår så her sådan ud:



I hele hytten. Rimelig omgang kaos må man sige, og toppet med rødblussende kinder af træthed(både mine og Storebrors) blev denne morgenkomplet:


serveret på sengen af manden, her i morges, modtaget med kyshånd, er jeg heldig eller hvad? Hvad har jeg lært? Køb mere færdiglavet mad så du slipper for at slave over kødgryderne hele dagen, og et fødselsdagsarrangement om dagen er højst sandsynlig nok. Og nå ja planlægning er tit nøglen til succes, dog ikke altid.

5 kommentarer:

  1. Det der er da ingenting! Sådan ser min lejlighed altid ud. Seriøst.
    Fede lamper i øvrigt :)

    SvarSlet
  2. HA HAA, havde nøjagtig samme reaktion som Cecilie "hvor er billedet af rodet, det der må da være før". Alt er jo relativt...

    SvarSlet
  3. Må LIGE kommentere på lamperne også...for jeg har præcis de samme i mit køkken, men du har fancy røde ledninger modsat mig.

    SvarSlet
  4. Det lyder som om jeg virkelig skal øve mig i det der med rod:)
    Og så var der lamperne: fundet i en kælder helt støvede, jeg spurgte, om jeg måtte købe. Ikke tale om, jeg måtte få dem. En tur i silvan og 6 meter rød stofledning senere hænger de der:) ps. stofledning er billigt i silvan og man kan også andre farver!

    SvarSlet